نکات فروش در اینستاگرام

نکات فروش در اینستاگرام

نرم افزار اینستاگرام یکی از قطب های بازاریابی و کسب درامد در دنیای مدرن محسوب می شود.تقریبا هیچ کسب و کاری وجود ندارد که حضوری در این فضا نداشته باشد.برای موفقیت هرچه بیشتر در این دنیای گسترده و شلوغ باید شما نکاتی را بدانید. پس با ما همراه باشید تا باهم نکات فروش در اینستاگرام را بررسی کنیم.

نکات فروش در اینستاگرام

تا اینجا با لزوم یادگیری نکات فروش آشنا شدیم ، این نکات به شرح زیر هستند :

بهینه سازی صفحه اینستاگرامی

ظاهر صفحه شما ، اصلی ترین وجه آن است.

پس برای هرچه زیباتر بودن آن تلاش کنید ، چراکه اولین چیزی است که کاربر وقتی وارد صفحه شما می شود ، با آن روبرو خواهد شد .از آنجایی که یک ظاهر جذاب می تواند به فروش در اینستاگرام کمک کند ، برخی نکات تاثیر گذار برای داشتن یک ظاهر جذاب را با شما در میان می گذاریم :

  • تصویر پروفایل:
    توصیه می شود برند محصولات و یا خدمات شما و یا یکی از محصولات شما باشد
  • بیوگرافی مناسب:
    شما بی نظیر هستید. این باید مفهوم کلی آن چیزی باشد که به عنوان بیو اینستاگرام و یا بیوگرافی اینستاگرام شما بصورت کاملا خلاصه و شفاف گفته می شود.
  • لینک دهی به صفحه وب فروشگاه:
    قسمت 
    URL اینستاگرام تنها مکانی است که کمک می کند تا شما لینک وب سایت خود را به صورت مستقیم قرار دهید. بهتر است یک نشانی اینترنتی و یا وب سایت حرفه ای برای این هدف تدارک ببینید.از آنجایی که برای وبسایت می توان نماد اعتماد گرفت ، گذاشتن این لینک می تواند فروش در اینستاگرام را تقویت کند.

گذاشتن استوری دارای لینک

استوری ها برای تعامل با کاربرها بسیار فوق العاده هستند.
از سال ۲۰۱۷ به بعد اینستاگرام قابلیتی را برای کاربران خود ادارک دید تا آن ها بتوانند با افزایش فالوور اینستاگرام خود تا ۱۰۰۰۰ کاربر و یا حتی بیشتر و ارائه لینک در استوری اینستاگرام بیشتر در کسب و کار خود تبلیغ کنند. با استفاده از این ویژگی می توانید محصولات خود ، خصوصا در وبسایت را مستقیما در معرض دید کاربران خود قرار دهید تا فروش شما در اینستاگرام رونق یابد.


جهت مطالعه سایر مطالب ، به بلاگ مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارین؟ در واتس اپ گفت و گو کنین.
گفت و گو در واتس اپ
سلام! برای چت در WhatsApp روی پشتیبان آنلاین کلیک کنید.
معمولا در عرض چند دقیقه پاسخ می دهیم.
طراح سایت: پارسینه وب