تنظیمات کلی اینستاگرام

تنظیمات کلی انستاگرام

امروزه اینستاگرام یکی از پرکاربردترین شبکه های اجتماعی به حساب می آید و در همین راستا این شبکه رفته رفته امکانات زیادی را برای راحتی کاربران فراهم کرده است و هنور هم شاهد اضافه شدن امکانات جدید و تازه در آپدیت های این نرم افزار هستیم. با همه این شرایط ، هنوز هم بسیاری از کاربران هستند که تنها با بخشی از این امکانات آشنا هستند و از بسیاری از امکانات اینستاگرام اطلاع کافی ندارند و از آن ها استفاده نمی کنند.
در همین راستا لوکس فالوور مقاله ای درباره تنظیمات کلی اینستاگرام گردآوردی کرده است.

آشنایی با تنظیمات اینستاگرام

در قسمت گوشه ای و سمت راست صفحه پروفایل اینستاگرام، آیکون سه‌خطی وجود دارد که با لمس آن در کنار صفحه گزینه‌های مختلفی دیده می شوند.

در این مرحله با زدن گزینه settings وارد بخش تنظیمات شوید.

منو تنظیمات

Follow and invite friends

از طریق این بخش از تنظیمات اینستاگرام می توانید دوستان خود را به ینستاگرام دعوت کنید.

Notifications

هر اتفاقی در اینستاگرام یک اعلان برای شما درپی خواهد داشت.
البته هر برنامه یا اپلیکیشنی اعلانات و نوتیفیکیشن‌های مختص خودش را دارد و اینستاگرام هم از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین نیاز است که اعلان‌ها در اینستاگرام را بشناسیم.

اگر دکمه pause all را فعال کنید تمامی اعلان ها برای شما غیر فعال خواهند شد. در این بخش از تنظیمات اینستاگرام می توانید اعلان ها را به صورت موردی فعال یا غیر فعال کنید.این بخش ها  شامل : پست‌ها، داستان‌ها، نظرها | دنبال شونده‌ها و دنبال کننده‌ها |پیام‌های خصوصی |​ IGTV و زنده و …. می باشد.

Privacy

اصلی ترین امکان این بخش ، خصوصی سازی صفحه است.
این یکی از تنظیمات کلی اینستاگرام است که با آن می توان صفحه را در وضعیتی قرار داد تا فقط کسانی که پیج را دنبال می کنند قادر باشند تا پست ها و فعالیت های پیج را ببینند. علاوه بر آن قادر به انجام تنظیمات مربوط به بخش هایی مثل کامنت ها ، تگ ها ، منشن ها ، استوری ، راهنما ها و … نیز خواهید بود.

Security

تنظیمات مربوط به امنیت پیج اینستاگرام از طریق این قسمت انجام می‌شود.
تنظیمات رمز اینستاگرام خود را از طریق بخش password انجام دهید. در بخش login activityمی توانید دستگاه هایی که به اکانت شما متصل هستند را مشاهده کنید و آن ها را مدیریت کنید. اگر مال هستید تا رمز دو مرحله ای را برای پیج خود فعال کنید ، وارد بخشTwo-Factor Authentication  شوید.


جهت مطالعه سایر مطالب به بلاگ مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارین؟ در واتس اپ گفت و گو کنین.
گفت و گو در واتس اپ
سلام! برای چت در WhatsApp روی پشتیبان آنلاین کلیک کنید.
معمولا در عرض چند دقیقه پاسخ می دهیم.
طراح سایت: پارسینه وب