خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام

در این مقاله یکی از اصلی ترین مسائل امروز شبکه های اجتماعی را بررسی می کنیم : خرید فالوور اینستاگرام !!!

پیدایش اینستاگرام 

خرید فالوور اینستاگرام
خرید فالوور اینستاگرام

کمتر کسی را می توان پیدا کرد که با اینستاگرام آشنا نباشد.
فراگیری اینستاگرام در همین چند سال که از شروع فعالیتش می گذرد ، به قدری زیاد شده که حتی افراد مسن که تا پیش ازین حضوری در شبکه های اجتماعی نداشتند ، یک صفحه شخصی برای خود ساخته اند و روزانه مدتی از وقت خود را در این اپلیکیشن دوست داشتنی صرف می کنند.در مقابل جنبه دیگری از فعالیت در این نرم افزار را میبینیم . بخش بزرگی ازین نرم افزار امروزه درگیر فعالیت های اقتصادی خرد و کلان می باشد.

عده ای با راه اندازی فروشگاه های اینترنتی و فروش محصولات یا خدمات خود به کسب درآمد می پردازند. در همین بین ، عده ای دیگر با راه اندازی پیج ها و صفحات تولید محتوا از طریق انتشار تبلیغات و … ، بسته به تعداد فالوور و دنبال کنندگان ، هزینه هایی را دریافت می کنند.البته تا اینجا تنها دو روش درآمد زایی از اینستاگرام را با شما در میان گذاشتیم و باید بدانید که روش های دیگری نیز برای کسب درآمد ازین بستر رایگان وجود دارد .

قصد ما از در میان گذاشتن این مقدمه با شما عزیزان تاکید بر اهمیت اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی حتی در مسائل اقتصادی بود.در همین راستا نگاه عده خیلی زیادی از کسانی که به صورت سنتی فعالبت اقتصادی دارند ، مجذوب این فضای گسترده که به طور رایگان توسط اینستاگرام در اختیار آن هاست ، خیره مانده است.

در ادامه این سوال پیش می آید که اگر کسی بخواهد به این دنیای برگ قدم بگذارد ، برای کسب موفقیت در کوتاه ترین مدت باید چه کارهایی انجام دهد؟

خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم : ۳ ایده برای بالا بردن فروش اینستاگرامی

راه های پیشرفت در اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام

با توجه به حجم کاربران زیاد اینستاگرام قطعا زمینه ای وجود ندارد که پیش از شما کسی به آن ورود نکرده باشد.برای اثبات ایین ادعا کافیست در هر زمینه ای که فعالیت دارید ، یک هشتگ مرتبط (مثلا #خرید-لباس) را در بخش جستجوی اینستاگرام سرچ کنید و آن موقع نظاره گر فروشگاه های بیشمار لباسی که برای شما لیست خواهند باشید.

ممکن است به عنوان یک تازه وارد این خبر خوشی برای شما نباشد.ولی خبر خوب این است که اکثر این صفحات توسط افراد آماتور مدیریت می شوند و این یعنی این مدیریت به روش اصولی و حرفه ای صورت نمی پذیرد.باید در نظر داشته باشید که خدمات خود را به صورتی نوین و متفاوت ارائه دهید تا بتوانید نظر مخاطبان را سمت خود جذب کنید.

یک سری از کارهایی ابتدایی مانند گذاشتن تصاویر مناسب و با کیفیت ، انتشار مطالب آموزش که کاربران آن را سیو کنند ، تعامل پویا با کاربران (از طریق نظرسنجی ، کامنت و … ) ، گذاشتن استوری مناسب در زمان درست و … وجود دارند که باید حتما آن ها را رعایت کنید اما نکته اصلی این جاست که یک مخاطب وقتی وارد صفحه شما می شود ، اولین چیزی که ناخودآگاه آن را چک می کند ، تعداد فالوور یا دنبال کننده های شماست.

فراموش نکنید که ازین این اشتباهات دوری کنید : اشتباهات اینستاگرامی

اگر بخواهید صبر کنید تا به مرور زمان بر تعداد فالوور های شما افزوده شود ، زمان بسیار زیادی را از دست خواهید داد اما این تنها چیزی نیست که شما از دست می دهید! تصور کنید که یک کاربر وارد صفحه شما شده و تصمیم دارد از شما خرید کند ، اما تعداد فالوور های کم شما این تردید را در ذهن او ایجاد می کند که شاید شما یک مجموعه معتبر نباشید و به همین سادگی شما یک مشتری که می توانست یک مشتری وفادار باشد و حتی چند مشتری دیگر را به شما معرفی کند را از دست داده اید.
اما چاره جیست؟؟؟

خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام

خوشبخاته این امکان وجود دارد که شما در ازای پرداخت هزینه ای معقول برای صفحه خود دنبال کننده یا فالوور بخرید. اما با توجه بر تاکید ما بر مدیریت حرفه ای ، باید نکات خرید فالوور اینستاگرام را بدانید و آن ها را در تصمیم گیری های خود لحاظ کنید تا بتوانید به صورت مفید از این قابلیت نهایت استفاده و سود را ببرید. در ادامه شما را با مجموعه ای از دغدغه های کاربران حساس برای خرید فالوور اینستاگرام آشنا خواهیم کرد.

چرا فالوور اینستاگرام بخریم ؟

اصلی ترین موضوع دانستن دلیلی منطقی برای خرید فالوور اینستاگرام است.

البته اگر تا اینجا مقاله ما را خوانده اید ، تا حدودی به لزوم خرید فالوور اینستاگرام پی برده اید. با خرید فالوور ، در مدت زمان کوتاهی تعداد زیادی دنبال کننده به دست خواهید آورد و این یعنی یک سود بالقوه !!! هم از این جهت که با این کار تا حد زیادی موفق به اعتماد سازی برای کاربران جدید صفحه خود می شوید هم اینکه زمان بسیار زیادی که قرار بود برای جذب دنبال کننده صرف کنید را ذخیره کرده اید.

از دیگر مزایای خرید فالوور اینستاگرام این است که به دلیل بالا رفتن تعامل پیج ، شانس حضور در صفحه اکسپلور اینستاگرام به شدت بالا خواهد رفت.

برای آشنایی با موضوع اکسپلور این مقاله را بخوانید : چگونه وارد اکسپلور شویم ؟

آشنایی با انواع فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام و کیفیت آن به منبعی بستگی دارد که از آن خرید خود را انجام می دهید و البته بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید.دو مسئله ای که برای خرید فالوور اینستاگرام باید آن را در نظر بگیرید ، یکی میزان ریزش فالوور ها و دیگری ایرانی یا خارجی بودن فالوور هاست.فالوور های خارجی که به فالوور های فیک نیز شهرت دارند اصولا از قمت پایین تری برخرودارند و میزان ریزش آن ها تا حدودی بالاتر است اما خرید فالوور ایرانی اینستاگرام یک تصمیم معقولانه تر است ، حتی با توجه به هزینه بیشتری که برای آن پرداخت می کنید.

تاثیرات داشتن فالوور زیاد

خرید فالوور اینستاگرام

  • بدست آوردن لایک و فالوور به طور طبیعی هنگام شروع کار سخت است.
  • کمپین بازاریابی خود را با خرید فالوور اینستاگرام شروع کنید. هر تعدادی دوست دارید فالوور داشته باشید.
  • چون با داشتن فالوور زیاد می توانید درآمد بیشتری کسب کنید زیرا همانطور که گفتیم داشتن فالوور زیاد اینستاگرام از نظر روانی تاثیر زیادی بر روی افزایش فالوور دارد.
  • با این کار تعداد افراد جدیدی که به پیج اینستاگرامتان وارد می شوند با دیدن تعداد فالوورها تصمیم می گیرند که شما را فالو کنند یا نه!
  • پس اگر فالوور شما در اینستاگرام زیاد باشد شانس بیشتری برای به دست آوردن فالوور های واقعی دارید. زیرا به نظر کاربران پیج شما قابل اعتمادتر و صادقانه تر است و مشتریان برای تجارت با برند شما آماده تر خواهند بود و پس از مدتی ، شما به طور طبیعی لایک و فالوور واقعی به دست خواهید آورد.
  • و با بدست آوردن لایک بیش تر برای عکس های خود ، پست های شما بازدید بیشتری می گیرد و شما احتمال بازدید ویروسی را بیشتر می کنید زیرا این دنبال کنندگان اینستاگرام ممکن است محتوای شما را با افراد دیگر به اشتراک بگذارند و الگوریتم اینستاگرام همچنین این شانس را به شما می دهند که در معرض هواداران بیشتری قرار بگیرید.

در نهایت باید برای خرید فالوور اینستاگرام ، یک مرجع معتبر و مورد اطمینان داشته باشید.تیم لوکس فالوور با سابقه درخشان در عرصه ارائه انواع خدمات اینستاگرامی نظیر خرید فالوور اینستاگرام ، خرید لایک اینستاگرام ، خرید کامنت ، ویو پست و استوری و … آماده خدمت رسانی به هم وطنان عزیز می باشد.

نمونه ای از محصولات لوکس فالوور :

 

جهت مشاهده تمام محصولات فالوور اینستاگرام ، اینجا کلیک کنید.

سایر مقالات آمورشی ما را در بلاگ لوکس فالوور بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارین؟ در واتس اپ گفت و گو کنین.
گفت و گو در واتس اپ
سلام! برای چت در WhatsApp روی پشتیبان آنلاین کلیک کنید.
معمولا در عرض چند دقیقه پاسخ می دهیم.
طراح سایت: پارسینه وب